11/06/2006

Oj oj


 
Oj ....Oj . OK ? OK ?

Ja wiem... miało być tak by pamietać, by w życiu mieć choć jedną systematyczność.
Regularną systematyczność bo sytematycznie mam naprady gupafki...Kamila ty wiesz
nie? Ty tez tak masz:)
Systemaycznie mam też depresje egzystencjalną, sytematycznie też zadaję sobie pytania:
-Skąd?
-Po co?
(i najlepsze) -Dlaczego?
No ale tu miało być tak inaczej... ale nie inaczej na siłe tak w 100% naturalnie.
Ale co naturalnie mi się super sytematycznie nie udało. I obiecalam sobie też ze nie bedzie "co bylo..było..... i byłam, i byliśmy i robiliśmy..." NIE bedzie.

Ale bo nie działało jak trzeba ale prosze jestem zdolna naprawiłam... i szybko się już robi ciemno.
Wiec ciemno i tu...troszeczke ciemniej poposrtu.

A pozatym to moze faktycznie nie wiadomo o co chodzi...ale wielkie buzi tym co sie starają i nawet po 2 razy czytają
miło ze zaglądasz Moniś:* buziaki i czilałd heh
A pozatym to wiem "ODJEBAŁo" mi.... bywa i tak.


Juz ok!






Brak komentarzy: