10/25/2006

girls want heave some fun


 Kamilcia :: 00:08:22 / S 22:08:25 (25.10.2006)
i co ?mam mu dac podotykac?


Dziewczyno jak ci moga przyjsc takie rzeczy do głowy boshe.
a ten nie lepszy :
"usciskaj sie, pomacaj i porob rozne dziwne rzeczy jakie dziewczyny robia jak sa same :D"


Co robią dziewczyny jak są same...
Mozee troche pikanteri na tym dziwnym blogu?
Nie bo ja nie umiem tak po kobiecemu.kokietować i żeby wyszło ze tak fajnie,
gdy jestem sama to się nie nudzę bo tak rozkosznie jest....wyprać ręcznie wszytkie swoje kolorowe dolne części bielizny...( nie majtki bo...)
Warjatka zwarjowana, dziewczyny jak są same to się chcą rozerwać,
wiec kupiją laske dynamitu i hej!! To byl wlasnie najbardziej suchy dofćip ( doWcip) świata:)
 /\Brawo/\Brawo
A sąsiedzi z naprzeciwka maja najtańsze ralitiszoł siwata i jednocześnie najmniej ciakwe i zrozumiałe bo moga podgladac nasze pokoje. Tamtej tam i mnie tu...
ciekawe czy mają ubaw, kiedyś gdy były środy tańczenia w oknie na parapecie to może...dobry środek na to by odechcialo sie co kolwiek :) sie tam kiedyś chciało... no ale cos sie działo. a teraz to nie wiem czy jeszcze oglądają.
Jak myślisz ogadają?

A wogule bo ja czasem zdaje pytania i zasze sobie mysle do kogo a i tak nikt nie odpowiada...no ale wiem ze zagdacie:) hehe czyli rybka.
Jak rybka to wędzona, z winem choć ostnio było bez i nie bylo zle.
Ogulnie jak Tobie sie buzia zaczeła cieszyć to mi odrazu jest lepiej.
CHoć sen dziś miałam staszny poł dnia musialm sobie wmawać ze to tylko sen...i przez to humor miałam średni ale już lepiej tak
AAAAAAAAAAAaa i pizza za free i to do samego pokju
tyko pomyślałam a ona przyszła... i z pracy przyniosła Beacia RESPEKTA 4U... super super dobrze ze Lubi swoją prace w pizzeri :)
i ja zjadłam i jeszcze pogaducha gratis :)

ale moje wypadające włosy troche mnei przerażają juz wogule niebede wygądać...a dziś byłam na srkacaniu Metalu, moja mama dalej żyje w nieświadomości tata już chyba się odbrazil choc nie bardzo sie odzwywa ale jak ja sie odzewe to nawet gada wiec chyba mu przeszlo, choc za kazdym razem mowi ze sie mu niepodoba pchi
ale ja sie z nim czuje tak dobrze...moj metal kochany.

Kochany chosie odnajdę się w sobie, gdy cię zrozumiem w tym nie dozrozumieniu:)

3 komentarze:

malwa pisze...

nie jak na klopie z pozdrawiącymi kękoma...pomnik papierza z balonami był lepszy ale mowisz i masz

Anonimowy pisze...

az sie...zaczerwienilam

Anonimowy pisze...

Ty tu tak letnio zrobilam i na tym koniec? jakis zastoj widze niepokojacy. sen zimowy?