11/13/2006

najświeższe miesko? tak to z wystawy poprosze!


 
Smacznego !]
Najulubiensza wystawa sklepowa, tak tak schabik zaprasza. Na zapleczu jest rzeźnia a na podwórku te krówki sie pasą, w centrum miasta.
Kraj absurdu w ktorym prezydent niczym sie od premiera nie różni, chociasz ten drugi podbno ma jakies maniaklne omamy i sie leczy na gówke... super
Juz ja bym byla lepszym premierem
wszytko by mozna bylo tylko ze nic wiecej niz to mozliwe czy cos takiego
Ja sie nie znam bo takich tam ściegien kóre za życia słóżą do poruszania a po śmierci nazwyane miesem sprzedawane po uwczesniejszym spuchniciu ich anabolikami nie specjalnie
nie ze wymsyalm tylko nie lubie.
Niestety jestem kulturowo skrzywina i od dziecka cudza krwią mnie karmili i juz sie nauczylam i przywyczialm i to czasem smaczne jest, a ze jestem człowiekiem i to wszytko tłumaczy to sie zdarzy ale ciiiiiiiiii \
A swoja droga dlaczego jest cos takiego jak fakt ze gdy udowdni sie swoja nie wiedze to pod osłonką Lekkomyślnosci sie dostaje niższą kare w sądzie...
albo " jestem tylko człowiekiem" i juz spoko wszytko wybaczone daj pyska bedzie dobrze,
moze to i fajne ale do konca nie wiem
Ja bym chciala zeby zima sie skonczyla bo w zimie objadam sie cudownymi super fajnymi słodkościami a pozniej mam wkrzuty sumienia, tak sklrzywina kulturowo obdesja mieszczenia sie w rozmiarze 38.... obsesyjna potrzeba nie wygadania zle, choc grlanie mam to w dupie.....oj a tam sie miesci coraz wiecej i to sie w coraz mniej miesci:)
tak wogle juz sie zmeczylam tymi sprzecznoscami.
Moze pownam gdzies isc cos zorbic, ale ten deszcz przeciesz osniesmiela....
HAHA maruda maruda az mi sie nie chce pisac czytac czy błędów nie ma bo ja zawsze tak robie i jest ich mljon,,,, ja wiem ze pewnie zostaje tych błędów jeszcz z 2 mijlony ale no dziś jestem taka sote
wiec i moj wpis bedzie jak śieprem
a swoja droga niemy film rosyjski w niemieckim t łumaczniu z zakatarzonym lektorem!
ojca chrzesnego obejrzec chyba pownnam o co tam wogule chodzilo nie wiem

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jak nie wiaomo o co chodzilo to chodzilo o pieniadze :p

malwa pisze...

jak o to to nie ogladam!

Anonimowy pisze...

nie no jeszcze cos tam bylo o honorze i rodzinie... no, ale wiadomo, ze jak mafia to i kasa... film dobry, ale tylko pierwsza czesc

Anonimowy pisze...

i ten powalajacy na chodnik zapach z zawsze otwartych zapraszajacych drzwi. mmmmm mieeecho. i nie taka
maruda zla. popatrz ile pomyslow urodzilas. z wychowaniem troche gorzej ale moze dlatego ze na te dzieciaczki becikowe nie przysluguje. i niech tam sobie pada. chyba wole jak ludzie w tramwaju deszczem niz potem ociekaja. a propo zapachu nie uzywaj juz tego odswiezacza w lazience. (obiecuje ze juz nie bede spiewala pod drzwami) krzysiowo mi sie kojarzy. krzysiowo kupowo przy zgaszonym swietle.
czolgam sie do lozka z moja najciezsza sciskana glowa.
trzeees dupa trzeees. weeez mnie weeez.

malwa pisze...

krzywo krzysiowo fakt, cisza ciemnosc a pozniej psssssssssssssss ( jak by to mialo utrzymac tajemnice co sie tam urodzilo a to glosniej niz co kolwiek innego krzyczy: bylo smierdzace wielkie i ochydne !!!)