5/23/2007

cisnienie

ciśnieniowy ból głowy być może zatokowy ból głowy bądź ból głowy spowodowany stresem... stresuje się nieustanie choć to ciężko stwerdzić bo nie ustannie śpię nie zdanżam z niczym, zaniedbuje wszytsko i wszytkich i siebie, bleeeee orócz tego zawstydziłam się zażenowaniem promotora, ilość błedów ...gupi gupi wold udowdnił że maszyną nie można ufać oprócz tego uczę się budować zdania bardziej ludzkie i bardziej gramtycznie poprawne poznaję z wypiekami na twarzy dawno już zapomniane lączniki w zdaniu okrywam zdania któtkie, zle nawyki pisania stlem angielskim jak kto woli bardziej po ludzku- pisania w stlu rownowazników zdan, odzieolnych od sibie przeczinkami wiecej w moich wypowiedzi miejsca na domysly niz samych domyslw zarzenowana i to cisnienie zeby sie tak przystosować malo co mi wychodzi dobrze ale to cale przystosowanie sie i zrozumienie wszytkie wychodzi mi wybitnie zle czuje sie jak jednostka wybitnie głupia och chwilka szczerosci, autoszczerosci o przepraszam słabości hehe znaczy sie przebłyski jeszcze mnie są.... ale kiedyś taki własnie syl bedzie dominujacy a ja w grobie bede sie przewracac ze smiechu ze wkoncu dziwne pisanie nazwane bedzie sztuką....jak prawie wszytko dzisiaj moze nawet wszytko poza tym calym moim bajzlem słownym....swoiste preformance :P ide spać umiem to robic najlepiej na calym świecie i jestem święcie przekonana iż nikt nie robi tego lepiej.... ha przynamniej cos :D

Brak komentarzy: