2/01/2007

nie nie chora


 Kusicielka....
wiem ze krzyczysz jak robie ale tak mi sie tu podoba
taka tu Ty :)
Taka cytrusami kusi
a karat sudafetem wypedza
i zaraza.... teraz mi przyszlo witaminki
cytrusowe, z cytrusow i z Ce witaminy
i CErutin, i aspirynC, i ferweX X, i husteczki
i cały swiat z polaru, cała ja znaczy owine się we wszytko co jest z poraru
A czajnik nie dziala i jak sie teraz napic mam leczniczej herbatki??
DUPa ?
a psik .
Skomplkowanym umysłom nie!!
A ja od dzis jestem mandarynkowym potforożercom! am am am wszytkie 2 kilko zeżarłam.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

katar troche minal. no chyba ze ogladamy slodki listopad to chusteczek idzie tona. (chusteczki przez ce ha)
na chorobe bede Ci mandarynek obierala mnostwo. tylko wiesz co po nich. bak bak
ciekawe niby taki skomplikowany ten umysl a jednak potrafimy troche go rozszyfrowac. pytan tysiace. i po co to tak mieszac. nie rozumiem.
nie rozumiem? wiec jednak skomplikowany. i to fajne? niewazne juz.