1/29/2007

taniec z gwiazdami


 let's dance.....
in the moonlight.
Jak tak w domu samo sama, i gdy tak znowu zasne na fotelu i gdy tak
jak zwykle sie obudze, i poczuje ze snu limit wyczeprany
ze energia sie skumulowała bo choc w snie biegałam
i jak zwykle uciekałam to jednak ciegle na fotelu siedzialam...
I jak tam muzyka sie zrobi glosno, i gdy tak poczuje ze tanczyc mi sie chce
to sobie przypominam te wszytkie gupie filmiki na youtubie czy google czy gdzie tam jeszcze
ze jakby taka kemerka tu byla to ja tez bym tanczyla
bo godzina gupawki musi byc i wtedy jestem gupawa
(jak by normalnie byla normalniejsza...)
Lektur czytanie .... pamietam o tym jak jem snadanie
po obiedzie jakos sie rozleniwiam
Błędów poprawianie, na sile uszczęśliwanie, tak tam zadupionych gadanie:P
Hity z 96 i dawno temu a ja sie dre bo znam tekst od a do z
chociasz zaden z tych kawałków to nie alfabet
booooo wher i will be 365 day from now???
tell me how I will be feel....
ale ale I feel good, I feel free....

oł jea :)
I tanczyc z gwiazdami zarzucac bioderkiem jak sahkira
spiewac jak łitnej
a na gitarze szaprac jak slesz :D
a fryzura na fajerstarter
A poza tym mam hustawki nastrowjow... dobrze ze nie wciagu dnia
hustawki wagi do samej "podbitki"
i włosy nieustannie zakrótkie
i za długie listy kompleksów i cech do poprawki
za ciasne fundusze
za szerokie słowotoki
niesprecyzoane plany
niepoprate dodowami założenia

Ale moge sie założyć o jeden miljon złtych ze umiem najdłużej niz kto kolwiek nie chodzic do wc
hahahaha
sprawdzialm swoje mozliwosci ostnio w kinie Ha i chyba jestem najlepsza na swiecie
w trzymaniu.....jezyka za zębami
chociasz nie powiem czasem sie uwalnia
jezyk z zazębów
a jak juz jestem przy więźeniu to szkoda ze serial z wytatułowanym laleczkowatym panem
nie leci codziennie :>

A jeszcze jak by bylo malo, to kocyk świeczka, herbatka ksiazeczka no moze byc gazetka
nutka new jazzu i popstu banalnie superfajnie
chociasz czasem juz mi sie nie chce tak cigale sama.....
W oknach na przeciwko sie juz nie swieci czyżby ktos nie mogl patrzec w te okna juz?
a za sciana zycie intymnie publiczne ciagle slychac to sie nazywa czerpac z zycia
to co najlepsze

a ja dzis czytalam o sexulanej anoreksji ale to chyba nie w tym kraju:)
gdzie ciagle zdazaja sie przerwy w dostawie internetu.....




Brak komentarzy: