1/21/2007

niecodziennosc dramatu


 juz bylo podbne
bylo juz ale inaczej
dzis ciemno i jasno na raz
Ostro ale nie wyraznie
pada deszcz ale jakos tak sucho
i UWAGA: na nisko latajace żarty :>?
juz wiem skad to : zrób mi....
łikend z ps2 :D
cudownie z burnaut-owany łikent
i jeszcze wielkie tejkdałn na koniec....
złoty medal
A ja bym jeszcze troche potańczyła, któs mi ukradł tencerkolezanke hmmmm?
ale na szczescie bylo zastępstwo a co bedzie jak nie bedzie?
Złe i pochmurne myśli dlako, a do rzeczywstości mogę sobie śpiewać  jak Projektor:
"nie poganiaj mnie", albo jak Pono :" pierdole"
choć uważam ze dużo lepiej w śpiewaniu wychodzi mi
"śpiworek śpiworek......"nie wszysyc tak sądzą
Polska klasa średnia....średnio 100% braku weny
a paznokcie sobie pomalowalm suuuper
apsolutnie wszytko tylko nie to co trzeba...i tak lubie patrzec przez okno
mokre namiotowe dachy, tancza szaleja w bit wiatru....
dawno nie robilam zdjec...

Brak komentarzy: