10/17/2006

w kółko, zycie kołem się toczy, w kóło macieju/a

moim ulubionym kształtem jest koło i kropka Czas by coś zjesć ale to trzeba zorbic .... Zima idzie, ciemno, i zdjecia mi wogule niewychodzą taki mały kryzys. A to blogowanie jakos sie psuje, nie moge dodawać zdjęć chyba, że to widzi i się nie podoba. I odmawia posłuszeństwa... tak być moze Nie wiem co mi pomoże, narazie kapcioszki i herbatka z malinami nie bede chorwać, chorowanie jest bez sesnu A pro po Pozdro dla Ewy, chora nie przyszła to nic co sie odwlecze nie uciecze tym czasem zdrowa bądz! Badanie naukowe, humanistycznie to też naukowo tak.... Ale czy lumepx to styl życia... a jaki chcesz mieć syl życia? A czasem sie układa na styk, że "wszytkim nam brakuje szczęścia" a czem ze Pezet powie "gówno"... i tak sie zgra ....jesus co mozna tyle robic w lazience ...(z głośnika) Gówno. W telewizji reklamują herbatkę slim figura DLA mężczyzn pfff hiahaha A ja wolę moją z malinami! i kółko i kwadrat tak Dziś wiadomość emelową przesympatyczną dostałam i tam tak napisane byłoże zacytuje dosłowie chyba sie nie Obrazisz :D? "zresztą kwadrat i koło to zawsze figury idealne w jakiśtam sposób były, że boczki takie same to idealnie właśnie" Właśnie już wiem dlaczego koło i kwadrat to najulubieńsze moje ...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja tylko dodam od siebie ze kolo jest idealne bo ma nieskonczenie wiele osi symetrii a kwadrat tez calkiem niezle bo ma ich az 4 :) wiec tez spoko
no i maja srodek symetri co czyni je pieknymi w jakistam sposob taki bardziej matematyczny moze
ehh matematyczne pierdoly na humanistycznym blogu :D
tak dla kontrastu... poprostu

malwa pisze...

kontrastu to by musilo kilkunastu.... albo jak nastula co sie po podłogach tula..
srodek zarodek symetria asy
asymetria i asy w rękawie było nie było ja mam a ty ?? najulubieńsze figury ??

Anonimowy pisze...

ja to myslalam astronauto ze Ty to trojkaty lubisz...

Anonimowy pisze...

trojkaty? no wiesz, 2 i 3 to dwie pierwsze liczby pierwsze :) wiec trojkacik jest bardzo fajny... i ile tam roznorodnosci olaboga!
wiadomo 3 wierzcholki mozna na rozne sposoby rozstawic pod roznymi katami odleglosciami, a jak sa dwa punkty to tylko odlegloscia mozna sie bawic.
pzdr dla Ciebie