10/09/2006

halo slonco stuczko poniedzialek

Gwiazda dnia...Bunia :* big kiss for U... I ani slowa wiecej. Kamila popisala sobie spodnie jak DZIECIAK boshhhhe, Marlenka sie nadziera przez telefon cicho nie potrafi :) a i tak wszyscy ja lubbiom.... I Buni tata na pewno nawet sie nie zdenrwował... I Żyd nawet wydał pieniądze cos tam se kupił niesamowite....Fleciara dzis sie nie nagrała nie?? ale w czwartek dasz czady z Panem od Klarnetu nie?? Boshe z tego pisania nic nie wynika, Ale dzis bylo slonce aż sobie kupiłam kwiatki... a nasz współ-czyściciel-lokator umył podłoge krzesła latały...czysto tu jak nigdy HAHA no skoro tak lubi to ja moge nawet te krzesła podrzucać. Rozpieszczona życiem. Tak mi sie czasem wydaje Fajnie ze tu jestescie BUNIE FLECIARY I KAMILE I słońce i na rynku panie sprzedajace marchewke wrzos i pan co byl głodny i ucieszył sie ze dostał jabłko...nowa akcja dokarmianie panów na kasie w Empikach hehe kolorowej jesieni ostanie chwile a i tak dziś musiałam zasnąć.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

...Nowe plyty dzwieki plumkajace starannie dobrany wyszperany przy przesmiesznej kolacji repertuar poranny wieczorny i cos w porze obiadowej tez bedzie...Niestety Arash Arash turecki ani troche nie chce byc. Nawet na siłe.
Moje bazgroły na spodniach...dziecko zydowskie...kkk...nie tak głosno Malwinko nastepnym razem dobrze? kupie ten sweterek i koszulke z dziurami.
Juz nie zostawie tu zadnego pijackiego wpisu, obiecuje.
Mam czerwony nos i bardziej czerwone oczy jeszcze ale malinki w herbatce... majacze przez sen i ten kaszel budzacy Ciebie ktora usypia hardcorowy.... rap! buzi buzi 'bez ciebie nie byloby tak samo'....

malwa pisze...

rap....hardkorowy, jakies boczne tory hardkoru :P (IRONI DUZO)
buzi buzi

heh nastepnym razem bedzie szeptem :) Żydku moj co na dziury żałuje...