10/21/2006

ciuch niuch niuch

A ja lubie Ty lubisz i Ty też Ty musisz, a Oni chcą A Wszyscy to robią. łoteva. Fotka z kwadraciaka, i to w koloże(przez eRZet) boże boże. Za dużo enterów, za mało poprawnie? Za dużo szybko, za mało spokojnie? Za dużo zabawnie, za mało poważnie? Za bardzo chcę, za małe opanowanie? Tyle pytań na śnadanie, niewiadomo o co chodzi, ani kogo to gadanie obchodzi. Jako dziecko miałam babcie za nianie, i wcale nie rymuje bo w szkole z polskiego zawsze za prace miałam dwóje. I Gdy jakiś czas temu spotkałam tę/ Tą Panią to bardzo się zdziwiła, nic sie taka nie nauczyła a mature na 5 napisła.. i znowu chciałam się NIeSKŁADNOŚCIĄ zbulwersować ale nie bo ja nawet krytki się nie boje i nawet czasem sie zachwycam moim intelktulnym rozwojem... wróć zachwycam się jakim jestem słodkim niedorozwojem...teraz się sama kokietuje, głupio wyglądam jak się jak kobieta zachowuje ...Jejku chyba się dziś uzewnętrznie...hieh nowość. Bo ja niczym nie zaskuje. łe tam teraz mi się zrobiło smutno więc poczynię jakies czynności przysznicowo, maseczkowe na włosy, bo strasznie się popsuły ostnio, pogieły zmatowiały i no szkoda gadać a patrzeć to juz zupełnie nie ma na co Ot co.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie przejmuj sie,nie tylko Ty dostawalas u tej pani dwoje z polskiego i nie tylko ty tak wcale zle na tym nie wyszlas...wszyscy lubilismy mala Mi...;)

malwa pisze...

ale ja sie ciesze :)
Nie boli wcale a wcale...
już nawet Mała Mi wydaje się prawieSympatyczna :)
Pozdrowienia wcale nie takie złe :)