1/16/2007

zadupani w sobie, czekoladowy łyk zapomnienia czy Wyjebane?


Uczy sie... I gupafka, permamętna
Jak makijaż..troche sztuczności, plastyczne powiększanie pupy, znikżka 
na wykład już używany...chętnie oddam troche mojego.
a pozniej buzi w usto :>
Zniżki i obniżki i strasznie cfane przeceny ale o tym zachwile.
Zmylne słońce i malwina w spódnicach świat upadł na głowe,
globane ocieplenie emocji
i dużo miłości do samych siebie
czasami proawdzi do zadupienia się w sobie...czasami 
Zaśpiewałam dziś kilka piosenek a raczej,
 niemelodycznych zdań pozbawionych chronologi.
Jeśli by tak chronologicznie to by trzeba było ponarzekać,
 ale to może przy innym obrazku poglądowym.
Strasznie fajne dośrodkowanie,
w antorpologi kulturowej ważne są role i pały oj czy ja napisałam pały
oczywście chodziło mi o podziały.
Jedna taka już wie co z czym i czego przeginać nie można.
Rodzicielska rozmowa i już siedzi i czyta na głos
Bo wam coś powiem szkoa musi uczyć.
Sesja la da nie lada wiec robić wszytko co nie trzeba
a pozniej żałować ze się nie wiedziało...
Niczego w życiu nie żałować


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

coz...
...to ja sie poucze