12/12/2006

nic ciekawego w kinie


 yo!
repertuar kin bardzo nie ciekawy, no coz malo zachecajacy
troszke na zbyt zdolowany i melancholijny, i trochę zbyt bożonarodzeniowy...
A Udane zakpy na promoacji za 50% i prezent dla kogos choć też ze znizką 15%
jest lekiem na doła, przeciwbólówka ale zawsze, to cos milego
A dzis taka super fote strzeliłam a w sumie strzelono mi,
i pierwsze dziesiec dni cyklu musi byc no i bez skierowania unia europejska zabrania
naszczescie jestesmy w polsce :P
pozatym coż
obiad w miejscu niczym mydlana bańka, kawa z miodem i lodem waniljowym
troche luksusu jednak potrafi dodac kobiecie uśmiechu hihi
Ale ta Magda ta Magda M boze jak dobrze ze tego wczesniej nie ogadlam
bo ten ostni odcinek to byla taka przesada
ze norlamnie ciesze sie ze to bylo ostnie i juz na tonie trafie
chcoiasz to TiVi En nowa generacja powtórek....ciach rach i znowu
A i wiem jaki jeszcze bym luksus chciała :>
masażżż och tak


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

taaaa i taka wlasnie moja misja. misja wymyslec misje nie wymyslilam nie bylo misji i kupa. obiad wypas. a prawde. a myslalam ze nie mam ochoty na salate. i dobrze ze juz wiem ze takie lososia nie lubie. a kawa tez pycha i raaaany w ogole super.
tak poza tym to jestem do niczego.
i chodz mi troche nahuhaj bo zimno.

malwa pisze...

Kochan misji moze nie powiedzials nie wymysilas
ale taki mały cud zorbiłaś
moze to i tak ze musi byc na zmiene
ze musi przejsc z kogos na kogos
ale zabrałaś moja marude
moje pfffle
moje narzekanie
ale nie zabieraj dla sibie
zabrałaś i wes wywal
za duzo śmieci składamy